loading...
دی.اف دانلود بزرگترين مرجع دانلود در ايران
bab بازدید : 13 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.14 Final

 

bab بازدید : 40 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

این نرم افزار ابزاری کامل و کاربردی در زمینه بازگردانی فایل است. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود اطلاعات از دست رفته حافظه کامپیوترتان مانند اطلاعاتی که پاک کرده اید را توسط این برنامه بازگردانی کنید. همچنین شما می توانید با این برنامه پارتیشن حذف شده را بازگردانی کنید. کاری که معمولا نرم افزارهایی در این زمینه قادر به انجام آن نیستند. اما برای این کار باید حتما از اینکه در مکان پارتیشن حذف شده اطلاعاتی نوشته نشده باشد اطمینان یابید. یعنی بعد از حذف پارتیشنی که میخواهید آن را بازگردانی کنید نباید پارتیشن جدیدی در هارد سیستم خود ایجاد کرده باشید. در این صورت با نرم افزار Active Partition Recovery به راحتی می توانید تمامی اطلاعات موجود در پارتیشن از دست رفته را بازیابی و از آن استفاده کنید. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی فایل سیستم های عمده مانند FAT32 و NTFS با پشتیبانی کردن از فایل سیستم های exFAT ، HFS+ ، Ext2/Ext3/Ext4 برتری خود را نسبت به رقبای خود نشان داده است. قابلیت ایجاد دیسک Bootable و نمایش اطلاعات کامل از پارتیشن از دست رفته تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

active partitionrecovery enterprise بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4

bab بازدید : 33 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هفدهم به پست اضافه شد|

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

bab بازدید : 20 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

TOP 50 Goals Of The Season 2013 Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

TOP 50 Goals دانلود کلیپ 50 گل برتر فوتبال TOP 50 Goals Of The Season 2013

 

نام : TOP 50 Goals Of The Season 2013

ژانر: ورزشی

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۱۲۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p

توضیحات : برای شما علاقه مندان به رشته ی پرطرفدار فوتبال مجموعه ی ۵۰ گل برتر در فصل های ۲۰۱۲-۲۰۱۳ را آماده کرده ایم که از تیم های مختلف جمع آوری شده اند . برای دانلود این ویدئو کلیپ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

bab بازدید : 51 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

Bizarre Foods with Andrew Zimmern (2013) TVRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Andrew Zimmern دانلود دوبله فارسی مستند خوراکی های عجیب و غریب با Andrew Zimmern

 

نام مستند: خوراکی های عجیب و غریب با Andrew Zimmern

ژانر: مستند ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۳ دقیقه

حجم: ۳۱۵ مگابایت

کیفیت: TVRip

دوبله فارسی

خلاصه داستان:اندرو زیمرن دنیا را برای یافتن غذاهای عجیب و غیرعادی زیرو رو کرده و غذاهای بومی هر منطقه را تست می کند. اما او به دنبال غذاهای عادی نیست که توریستها مجذوب آن می شوند. در حقیقت او به دنبال عجیب ترین غذاهایی است که در هر شهر یا منطقه وجود دارد. در هر قسمت این مجموعه، او درباره مزه، شکل و تاریخچه غذاهای تست شده نیز توضیح می دهد. در این قسمت او به اکوادر سفر می کند تا با غذاهای محلی آن ها آشنا شود …

bab بازدید : 35 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

UKTV – Sea Of Creepy Monsters (2013) 480p HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Sea Of Creepy Monsters دانلود مستند هیولاهای عجیب دریا Sea Of Creepy Monsters 2013

نام مستند : Sea Of Creepy Monsters

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۴۸۰ مگابایت

کیفیت : ۴۸۰ HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در بخش شمالی جزیره سولاوسی در کشور اندونزی ، تنگه Lembeh محل زندگی گونه های مختلف و البته عجیب و غریب دریایی می باشد . موجوداتی شگفت انگیز بی شماری در اطراف این تنگه زندگی می کنند که دیدن هریک باعث تفکر در آفرینش می شود . با این مستند همراه شوید تا این موجودات را از نزدیک ببینید و با زندگی آن ها آشنا شوید …

bab بازدید : 413 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

Android Apps & Games – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Android Apps & Themes Pack 11 June 2013 | 1.1 GB

 

Apps  Themes مجموعه برنامه ها و تم های جدید آندروید Android Apps & Themes Pack

 

 

 

caution مجموعه برنامه ها و تم های جدید آندروید Android Apps & Themes Pack توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

bab بازدید : 30 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم‌افزار Ninja SMS یک ابزار بسیار کارآمد برای کسانی است که دوست دارند بدون خارج شدن از یک اپلیکیشن و رفتن به قسمت مسیج‌ها، جواب یک SMS را بدهند! در حالت عادی مثلاً‌ اگر در حال بازی کردن باشید و یک SMS برای شما بیاید برای پاسخ دادن به‌ آن باید از بازی خارج شوید و در قسمت مربوط به پیام‌ها، جواب اس‌ام‌اس را بدهید. ولی Ninja SMS به‌شما کمک می‌کند تا در هر محیطی که هستید بدون نیاز به خروج از آن محیط، به‌راحتی جواب اس‌ام‌اس‌ها را بدهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

ninja sms android ارسال SMS سریع با Ninja SMS 1.5.1   اندروید

bab بازدید : 20 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم‌افزار Smoothie Photo Editor یک ابزار عالی برای ویرایش و Edit عکس‌ها بر روی موبایل اندرویدی شما است. این نرم‌افزار دارای ابزارها و افکت‌های متنوع برای بهبود و ایجاد تغییر در عکس‌های شما می‌باشد. در Smoothe Photo Editor می‌توانید روشنایی و ترکیب رنگ را کنترل کنید. با کمک قابلیت Sharpness Improvement تاری موجود در عکس‌ها را از بین ببرید. با استفاده از قابلیت Caricatures عکس‌های دوستان خود را به کاریکاتور تبدیل کنید. با قابلیت Oil Painting می‌توانید ظاهر عکس‌های خود را شبیه کار رنگ و روغن کنید. همچنین اپلیکیشن دارای ابزارهای متنوع دیگری نیز است که می‌تواند ظاهر و نمای عکس شما را دگرگون کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

smoothie photo editor android ویرایش حرفه‌ای تصاویر با کمک Smoothie Photo Editor 1.1   اندروید

bab بازدید : 25 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار HD Panorama+ به شما در انداختن عکس‌های پانوراما کمک می‌کند. از مزایای این نرم‌افزار این است که کیفیت عکس‌ها پس از ذخیره شدن همچنان بالا خواهد ماند. همچنین کار با نرم‌افزار ساده است و می‌توانید با کمک آن عکس‌هایی پانوراما تا ۳۶۰ درجه بگیرید. کافیست موبایل خود را در دست گرفته و پس شروع عکاسی، دوربین را به آرامی در جهات مختلف حرکت دهید و پس از پایان کار از نتیجه‌ی کارتان لذت ببرید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

hd panorama android عکاسی پانوراما با HD Panorama+ 2.13   اندروید

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 316
  • بازدید کلی : 4,162
  • کدهای اختصاصی