loading...
دی.اف دانلود بزرگترين مرجع دانلود در ايران
bab بازدید : 19 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

 

Adobe Photoshop Lightroom v5 cover ادیت فوق حرفه ای تصاویر با Adobe Photoshop Lightroom v5.0

bab بازدید : 26 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Trimble Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است. شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید و …

 

Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689 طراحی مدل های 3بعدی خود با Trimble SketchUp Pro 2013 13.0.3689

bab بازدید : 12 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.14 Final

 

bab بازدید : 39 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

این نرم افزار ابزاری کامل و کاربردی در زمینه بازگردانی فایل است. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود اطلاعات از دست رفته حافظه کامپیوترتان مانند اطلاعاتی که پاک کرده اید را توسط این برنامه بازگردانی کنید. همچنین شما می توانید با این برنامه پارتیشن حذف شده را بازگردانی کنید. کاری که معمولا نرم افزارهایی در این زمینه قادر به انجام آن نیستند. اما برای این کار باید حتما از اینکه در مکان پارتیشن حذف شده اطلاعاتی نوشته نشده باشد اطمینان یابید. یعنی بعد از حذف پارتیشنی که میخواهید آن را بازگردانی کنید نباید پارتیشن جدیدی در هارد سیستم خود ایجاد کرده باشید. در این صورت با نرم افزار Active Partition Recovery به راحتی می توانید تمامی اطلاعات موجود در پارتیشن از دست رفته را بازیابی و از آن استفاده کنید. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی فایل سیستم های عمده مانند FAT32 و NTFS با پشتیبانی کردن از فایل سیستم های exFAT ، HFS+ ، Ext2/Ext3/Ext4 برتری خود را نسبت به رقبای خود نشان داده است. قابلیت ایجاد دیسک Bootable و نمایش اطلاعات کامل از پارتیشن از دست رفته تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

active partitionrecovery enterprise بازیابی اطلاعات پاک شده Active Partition Recovery Enterprise 9.0.4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 281
  • بازدید کلی : 4,127
  • کدهای اختصاصی